Tuesday, May 24, 2011

selamat tinggal sahabatku....

Siti rabiatul adawiyyah..
itulah nama sahabat ku...
yg pling rapat dan memahami ku,,,
sedih sangt2 sbb skrg aq akn berjauhan dgn dy...
sukar untk berjmpa lg...
sukar untk bersama la...
aq sedih sgt2....

huk3...
rabi, i'm gonna miss u..
huk3.. ang lah satu2 nya kawan aq yg pling memahami...
nti kt sne, mgkin susa aq nk jmp kwn cm ang..
kwn yg sntiase ade dlm susa sng idup aq...
rabi! ang da brjaya nangeskn aq..
aq akn windukan ang!!
kite same2 brjaya yer...

kite same2 janji akn berjuang dan brjya dlm bidg msing2...
yes!!! itu yg aku akn wat!!
nti kite sme2 mndpt kn segulung ijazah sarjana muda!
rabi! aku perlukan skongn ang!
jgn lupa aku taw!
ingt aku slalu!
doakn aq!
nti kite study sme2!
kite gnekn skype!
kite gnekn ape sje kmudahan!
asalkn aku dpt tgk ang!
aslkn ang ade dgn aq!


rabi! aku sygkn ang!
i'm gonna miss u....

Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^