Tuesday, September 13, 2011

tangisan rindu . .

setiap kali aku menyendiri, hanya dy diigtn ku..

aku xtau ape salah aku..

knp sukar untk aku mndpt kbhgiaan yg aku ingini..

kini aku dan dy, tidk dpt brhubung lg..

hny tgisan yg dpt menemaniku..

rakan2 mmg xpna nmpk ksedihn ku..

krna aku xingin mereka tau yg aku amat merindui mu..

sgt sukr untk aku mlupakan mu,,

krn aku amat myaygi mu..

ini bkn madah... ini bkn puisi...

tp ini adh isi hati ku..

setelah aku kehilgn mu..

aku cuba melupakanmu. . 

tp itu bkn perkra yg mudh. .

sukar bg ku untk mnerima kprgian mu. .

tp itulah yg telah berlaku..

wahai kasih. . 

knp kau pergi??

meniggal kn aku sndiri dgn memori yg tlah kau berikn.

aku sepi tnpa mu..

mlm ku diisi dgn tawamu...

mlm ku diisi dgn suaramu,.

kini aku sendiri..

selamat tgl syg. . 

Aku akn trus myaygi mu. . 

biarpun kau sudh ada yg lain. . 

=''')

Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^