Monday, December 5, 2011

Sweet and Salty December (-__-)(^__^)


Alhamdulillah...
bulan baru suda tiba... cabaran baru pula memanggil...
insyaAllah... pada 26 disember kuliah semester2 ku akan bermula..
sebelum tu, aku ingin bercerita sedikit pengalamn ku selama tiga hari di polisas, pahang..

Alhamdulillah, aku telah terpilih untuk menyertai pertandingan indor game di polisas, pahang..
bermacam2 dugaan yang aku hadapi  sepanjang game tu berlangsung..
saingan yang amat sengit!
Alhamdulillah.. dalam 4game tu, aku menang...
walaupun aku menang, saingan yang diberii oleh Nur Hayati dari Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang sangatlah kuat..
diakhir permainan aku kena berlawan dengan dy...
keputusan kami seri ketika tu..
sangat berdebar apabila keputusan akn diumumkan pada majlis penutup..
perasaan berdebar tu hanya Allah jer yang tau..
hahha... mae tak nye, kena lawan denan pesaing terkuat...
tapi sebaik sahaja keputusan diumum, Alhamdulillah.. 
aku menjadi juara keseluruhan scrabble di polisas untuk tahun 2011..
ni la antra yang menjadi milik aku ketika itu


Piala dan Medal

ada lagi satu adiah yg menjadi milik aku..
tapi tak dapat nak upload disini sebabnye lecturer tlg bwak blk kn ke PSMZA..
huhu... hamper jer pun..
 tapi pape pun aku bersyukur kepada Allah sebb dengan izinNYA, aku menjadi juara..

ok.... setakat tu je cerita aku tentang kejohanan yang baru aku join...
sekarang aku nak cerita mengenai hobi baru ku..
ihihih..

 dahulunye aku sgt tak suka menjahit sebb ianya suatu kerja yang remeh...
tapi alhamdulillah...
sekarang aku da pandai serba sedikit menghasilkan kraf tangan hasil buatan ku sendri...
ni la salah satu hasilnye.. 

our group.. M.A.W.Y.Z... =))


antara bahan2 untuk menghasilnye tak banyak..
antaranya ialah

1.gunting
2.gam uhu
3.pensil
4.pembarris
5.felt fabric (kain felt -mudah didapati dipasaran)
6.sewing kit (alatan menjahit)

benda ni bole dihasilkn dalam pelbagai bentuk..
ia mngikuti khendak kite...


selain dari menjahit, aku jugk telah membuat dessert..
hahha.. sounds simple right??
but its ok..
its my way..
hahaha...

hmmmm.... tadi semua aku crita bab happy...
now aku nak crite sal hp ksygn aku!
dy saket.. dan sukar untuk pulih balik..
aku syg giler kt handphone tu sbb ianya pmbrian dari abah aku,...
hmmm... ='(

ianya terjadi sejak malam 4hb disember..
sangat sedih..
da cukup sehari hndphone ku tu mendiamkan diri..
aku xdpt on hp..
='(
seriously, aku da miss sgt2 kat hp tu...

my beloved phone. . <3



ok la.... thats all.. crita ku sepnjg bercuti ni..
huhuh..
nanti if ade cerita baru, aku akn ceritakan lagi.. 

-the end-









Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^