Monday, December 26, 2011

Terima Kasih ya Allah..... =""))


da lame cik pa tak bercerita..
biasalah.. sibuk dengan MSK (minggu suai kenal)..
siapa sangka, aku yang dulunye, tak suka kan MSK, kini da berjaya menjadi fasi untuk mmbntu PSMZA menerima student baru...
sepanjng MSK tu, terdapat pelbagai kenangan yang tak akan aku lupakan sampai bila2... 
hanya dengan MSK, dengan izin Allah, aku da berbaik dengan seseorang..
seseorang yg aku ingin sangat dapat berbaik semula...
iaitu MR.M..

sepanjang minggu MSK, aku hanya mampu melihat dia dari jauh..
aku tak mampu untuk menegur dia..
kerana aku takut dia suda tak sudi menjadi sahabatku..
tetapi Alhamdulillah.. siapa sangka, hampir 5bulan dia menghilang, kini da menjadi sahabat ku semula..
terima kasih ya Allah..
tiada ucapan lain yang mampu aku ucap..
aku bersyukur sangat2..

sepanjang minggu MSK ni, cik pa juga da kenal banyak kawan baru...
dapat merapatkan silaturrahim antara senior dan junior..
memang best sgt MSK sesi disember ni..

cikpa juga dah kenal seorang kawan baru...
 nama diberi amir hakim...
sepanjang perkenalan kami, cik pa panggil dia amir...
Alhamdulillah.. aku bersyukur sebab dapat mengenali dia...
siapa sangka, baru kenal, da dapat menjadi kwan baik..

btw to amir, thanks sebab sudi berkawan dengan yifa yang serba kekurangan ini...
hanya ucapan terima kasih yang dapat yifa katakan...
semoga persahabatan kite berkekalan... =))

to mr.m, thanks...... =))




Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^