Tuesday, January 18, 2011

Kau Tetap KAWAN BaIK ku selama-lamanya...

kisah ini bermula pada tahun 2009...
kali pertama aku mgenalinya, dia seorg yg sgt baik...
kemna aku prgi, pasti dia ada bersama,,
sgala2nya brubh setelah dia ditingglkn oleh org yg disyginya..
dia mula berubah sehinggakan aku tidak dpt mngenali diri nya lg..
"kawanku, mengapa kau berubah??"
kata2 itu trus trungkap dibibirku...
stiap kali aku trlihat dia besma kwn bru nya, hti ku hancur..
aku cmburu melihat tawanya bersama kwn bru nya itu..
slalunya aku lah pneman ketika duka dn gmbiranya..
kini, segala2nya aku suda tidak tahu ape yg brlaku pdnya..
sahabat ku, semoga kau bhgia dismping sahabat baru mu..
aku sentiasa dibelakang kau skiranya kau ade mslah..
aku sntiasa menanti kau untk mnjd sahabat ku kmbli..
seperti tahun 2009 tu....
aku merindui kau sahabatku.. 

KAU TETAP SAHABAT BAIK KU SELAMA -LAMANYA...


Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^