Friday, November 4, 2011

happy story + sad story!

 
 
hari ni aku ada story terbaru....
story yang sangat happy dan sangat sedih!
 
meh kite citer one by one...
CERITA HAPPY

Best sangat sebab dapat hang out dengan kawan2 tersayang..
geng AWYZ and asyraf a.k.a MILO...
huhu..
hari ni kami pergi ke MesraMall untuk release kn tension before final exam..
this week last week untk kami happy2 sebab next week da nak final..
kami bergerak dari poli pada pukul 11.30...
dalam keadaan hujan, kami terpaksa bergerak perlahan untuk memastikan perjalanan selamat..
hihih.. lucu sangat bila milo terkejut bila aku tiba2 buat emergency break.,.
memang bising la masa tu..
yang ziera dengan lagu nye... 
yang si aien n milo keje gaduh je sepanjang perjalanan..
da tuh, ble aku n ziera ckp "keje gaduh jer korang ni.. kwin kang baru tau.."
diorg terus berhenti bergaduh...
mmg kecoh lam kerete tu..
aku hanya mampu ketawa melihat gelagat diorang...
pastu, sebaik saje kami tiba di MM, kami pergi sarapan + makan tengah hari...
pergghhhh!! terbaik ar!! memang sedap dan mengenyangkan!
ihihhi.... lepas makan, kitorg g men boling,...
ahaha... lucu weh.... 
aku n ziera satu geng..
aien n wany satu geng...
milo sorg2 dy jer...
haha... mmg xsangke...
bia pon aien n wany ade strike dua kali, diorg tetap kalah dengan aku n ziera...
masa tu mmg cuak abis kot...
mane tak nye...
aku and ziera hanya harapkan spare jer....
tapi Alhamdulillah.. menang jugk.,...
 abis jer men boling, kami singgah berkaraoke jap.. 
memang best ar dapat kwan cam diorg nih..
always ade tika aku susa dan senang..
thats why aku sayang sangat2 kat diorg nih... =')


CERITA SEDIH

Semalam, semase aku tengah kebosanan, hati aku tetiba nak update blog...
so, aku pun buat la keputusan untuk sign in blog aku,,,
bila aku sign in, aku try bkak blog kawan aku...
tetiba aku ternampak salah sorg follower dia ade background yang cantik....
so, aku pun decide la nak edit background aku tu...
pada mulanye background tu jadi denagan jaya nya...
tetibe jer background tu hilang!
memang tragis gila ase tau ark!
last2 skg nih, blog aku da jadi putih..
hanya tinggal post background!
aaargghh!! sakit aty nye!
daqri semalam kot aku buat benda alah tuh....
uhuhu..xske2...
reda jer la,,, hhmmm...


CONCLUSION
Tu je la yang dapat aku ceritakan,,, 
 cerita sepanjang dua hari aku beraya kat poli nih..
hahaha.. sadis kan???
huhu.. tapii xper ar...
kebanyakan nye happy dari sedih kan...
sebabbnye.......
sade kwan2 kesayangan aku!
AWYZ and MILO!
 ^___^
daaaa.... <3












 











Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^