Saturday, November 5, 2011

aku happy ker dengan keadaan skg ni???


hari ni aku nak luahkan isi hati aku yang da dua bulan aku pendam...
hmm.. actually aku rindu life aku yg dulu...
sekarang ni memang aku happy....
tapi aku rase sunyi sangat...
aku tak thu nak ceritakan pada sape..
aku cuba untk ceritakan pada teman2 baik aku...
tp aku tak mmpu..
hanya sesetengah perkara jer aku dapat luahkan...
sekiranya aku cuba, pasti akan ada jer cara lain untk aku ubah topik pemikiran tu....

aku perlukan someone...
someone yang really2 memahmi aku...
family.. friends.. 
anyone??
kadang aku tertekan sgt ngn khidupan aku sekarang. .
bila aku duduk sorang, cepat sangat aku termenung...
memikrkn life aku...
hmmmmmmmmmmmm..
ya ALLAH.. kuatkan lah hati hambamu ini.. =((



Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^