Tuesday, November 8, 2011

M A W Y Z : MILO ! ! !


hhhhmmm.. nk story per erk????
ok ar.... hhihiih
sje jer....
actually aku nk update sal MAWYZ..
 M = Milo a.k.a ASYRAF
A = Aien
W = Wani 
Y = is me a.k.a Yifa
Z = Ziera...

hih.. ok.. mula2 aku citer sal Milo dulu la yer...
hihi..
name sebenar dy MUHAMMAD ASYRAF ROSIDI (tau sbb fb jerk)
dy lahir pada 14 februari 1993..
seorg yg happy + go lucky + mulut agak berterus terang...
hihihi
tu sebb la aku ske kwn ngn dy...
sepanjang di poli ni, dy la antra BFF aku...

dy selalu lepak ngn aku,aien,ziera n wany...
kmi mmg selalu borak2 skli..
hahah.. ade skli tu ade ar dy nasiht kat aku..
antra ayt2 dy yg akn aku igt pai bile2..
"paa.. kau kne igt... hati2.. lelaki skg ni semua buaya"
ahhaa... smpai nk trguling2 aku dga ayt dy...
pastu aku un kap ar, "abis tu, kau tu bkn lelaki ke?"
hahaahhahaa...
dgn slumber dy jwb " alaaa... aku buaya da insaf"...
hahaha.. mmg lucu ar..
mse tu, pai merah aku ketwa dgn lawak dy...

perkenalan aku ngn dy memang lucu..
kmi mula rapat pun melalui pergaduhan..
sebelum ni pun bila jumpa jer, ade jer yg nk digaduhkan..
hahahah.. tak sangke skg, da jd best friend forever da pun..
hahaha.. mudah2an persahabatan kami ni kekal la..
hhuhu..

dy ni da ade awek auw,,,
hahaha.. aku un bru tau jer dy ade awek,,
bagus la,.
mudah2an dy berbhgia dgn si dy..
hihih
taste dy ni pelik skit auw,..
mle2 tu,pmpn yg dy nak jnis pakai braches (gigi besi)..
bile aku tny nape, dy ckp sje,, nmpk comey...
skg ni ngn awek dy , aku xtau la. yg kai braches la kot.. hiih
pape la milo oi.. aslkn kau bhgia..
hahah..

haaa.. milo ni kn.. 
aku un heran.. mak dy bg nme sedap2.. 
tp nk jgk aku pgil dy milo..
da la sweet..
sore dy sedap plak bile nyanyi..
haa.. dy ni ske mrendhkn diri dy..
aku heran tol...
sdgkn dy tu sweet pe..
kdg2 dy ske kap aku n geng MAWYZ perli dy... sdgkn x pon..
kami ikhlas kwn ng kau la milo..
haih... wahai pmpn2 sklian.. 
jgn jadikn kekurgn fizikal sbg pghalang..
jdkn nurani tu sbg pilihan..
hahaha.. 

hmm.. ape g erk yg bole aku citer sal mamat ni erk??
hmm.. xde pape da kot...
 ok la..
 t aku smbung cite sal ahli MAWYZ yg lain...
daaaaa...
,,, =)




Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^