Tuesday, November 8, 2011

Miss You NIKISYA . .


hanya ini yang mampu aku katakan...
aku rindu kan kau...
memang aku tak pernah tunjuk pada kau..
kerana sikap kau, aku sembunyi kan perasaan aku pada kau...
kalau tak kerana sikap kau, pasti kite tetap seperti dulu,,
biarlah aku terus menyepi dan jauhkan hal ini dari kau..
sebab kau tak pernah memahami perasaan aku...
Aku dah cuba pelbagai cara untuk kau memahami... 
tapi kau???
cubalah fahami aku juga...
aku pun mempunyai perasaan...
aku mengharapkan kau yang dulu..
kau yang sentiase ade untuk aku...
kau yang sering memberi dorongan untuk aku...
kau yang sentiase ade ketika susa dan senang ku...
kau yang sentiase berjuang bersama aku...
untuk mendapat kejyaan..
kau da mendapat segulung diploma...
kini, aku pulak nak menghadapinya..
aku perlukan kau seperti aku SPM dulu...
masa aku nak SPM, kau sering bersama aku...
aku tau kini aku jauh dari kau...
tapi semue itu bukan penghalangkan?? 
untuk kau terus berhubung ngn aku??
media massa bnyk..
kau bole berhubung ngn aku melalui hp...
kau bole hubungi aku melalui fb...
aku sedih sgt bila aku call kau ritu, kite asyik gaduh jer..
kite tak macam dulu..
bukan senang untk aku lupa kau,,,
2 tahun aku bersama kau...
lebih pada 4 tahun aku mengenali kau..
bukankah satu jangka mse yg lme untk kau mgenali aku??
adkah kau tak pernah ingt sal aku lgsug??
mse aku sakit, kau sering ade bersme aku??
aku tau salah aku juga krn terlalu ego..
tp aku da buang ego aku tu kan??
knp kau msih mganggp aku tak syg kn kan kau??
aku bukan bgaikan kacang yg lupa kn kulit...
aku tak pernah lupa kn kau...
cme hati aku berat untk mnerima kau blk sbb sikap kau...
biarpun aku cuba untk mncri pggnti mu, takkan ade org yg sme sprti mu...
tak pernah ade org yg dpt curi aty aku sprti kau..
kisah kite bkn mudh untk ditamatkan...
kerana AKU MASIH SAYANGKAN KAU....





Copyright Of NiKiSyA's OwneR

No comments:

Post a Comment

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^