Monday, November 21, 2011

sahabat selamanya... ^_^


setiap manusia dimuka bumi ini dikurniakan teman...
teman terbahagi dalam banyak maksud...
yang ingin aku tekan kan disini hanyalah dua...
teman sejati dan teman istimewa...
teman yang sering bergurau senda dan memahami...

aku juga turut mempunyai teman....
teman yang sering bersama ku tika ku susa dan senang ketika di IPTA...
biarpun jauh dari keluargaku, telah aku anggp mereka kluarga kedua ku...
sesetengah org menganggp kebnykn org yg bru dikenali tidak bole dipercyai...
tetapi tidak pd ku...
aku percya pd mereka...
biarpun bukan seratus peratus, 
kyakinan aku terhadap mereka sgt kuat...

17/11/2011 merupakan tarikh tamat nye ujian akhir semester buat jurusan ku,,
mse tu jugk adalah tarikh terakhir aku bersma roomate kesygn ku..
sbb dia sudah nak pindah..
meh aku critakan sedikit tentg dia,,

FINA
biography diri :
Nama penuh dia, nurul syafina binti osman..
lahir pada 1 ogos 1993...
tinggal di kulim kedah..

pengalaman sepanjang menjadi roomate dia :

hmm.. sepanjg aku jd roomate dia, byk gk la yg aku tau sal dia..
dia ni seorg yg sgt addict to game!
same as me!
hahaa.. bole diktekn kmi mmg roomate yg sesuailah..
nk tau knp?
aku sgt sukakn math..
same cm dia..
dia lahir bulan ogos kn??
aku jugk!
jarak tarikh lahir kami hanyalah 4 hari..
yang lucunye, kami pny kad matrik nme sme..
huhu... mmg xbole ltak dekt kad kitorg..
sbbnye nti if kalut2 nk g kelas, tertukar, susa plak kmi nti..
klo kos sme xpew...
tp dy cos mekatronik...
kebetulan no matrik kmi hny beza satu..
dia F1014...
aku F1015..
huhu... selama 6bulan aku bersme dy..
duduk sebilik ngn dia..
Alhamdulillah sbb aku dpt roomate cam dy...
sangat baik! ^_^

saat yg pling aku tak snggup bila aku terpakse tgk dia kluar dari pintu bilik kolej kami tu..
maaf yer fina.. sbb yifa xckp bnyk..
yifa bkn xnk ckp  tp yifa xsgup...
biapun yifa bru knal fina, fina da bnyk tolong yifa..
mmg saat tu , ase cm nk nanges jer,,
huhuu... 
aku,aien,ziera n wany tlg hantar dy smpai ke pgar poli...
saat tu, mmg aku trpkse gk tahan air mata aku...
sbbnye nk tgk dy blk ke kg dy..
sem2 nti dia da kt tmpt bru..
xpelah...
fina! hope fina happy kat sane keyh!
at least fina da dekt dgn fmily!
jge diri molek2 deyh! ^_^
hihihih..

ni la si cantik manis yang bernama fina tu... =))







ok.. tu je la yg aku nak critakan sal ex-roomate aku,..
kang klo aku cerita lebih, banjir plak bilik aku ni..
huhuh..
skg aku nak bercerita tentang 3 org sahabat aku ni plak..

AIEN ZIERA WANY

actually aku nak blk skli dgn diorg...
tp ape kan daya, disebbkn aku ada lwan scrabble 1 hingga 3 disember ni,
aku terpakse btal kn segala plan aku untk stay back ngn dorg..
huuhhu... ksian... aku n wany abis paper lme dah..
tgl aien n ziera jer....
so, aku pun wt kptusan blk 19hb...
mlm tu, aku n ziera kmas bilik...
hahaha.... lawak giler la...
ye arh.. bilik penuh ngn habuk kot...
ase nk tercbut idung2 bersin..
aku ngn ziera da merah hidung..
wany tolong angkt brg....
yg aien la pling lucu...
ade ke ptot dy online time kitorg tga sibuk mgemas tu????
hahahah... tp tak pe gak.. sbb nye pas kitorg abis mnyapu tu, 
aien tolong myusun..
nasib baik dy tolog jugk..
law tak, aku n ziera suruh jer dy tido lua mlm tu..
hihi.. jgn mara yer aien.. guro jer..

mlm tu, aku dpt rse kn keakraban kmi sgt kuat..
yelah, aku kn da nak balik..
trpkse berpisah dgn diorg selama tiga minggu..
huhhu..
nak nanges bila dorg tlg kmas brg aku...
sedngkn mse dorg blk, aku da ade kt  rumah..
mlm kmi nk tidur , aien n ziera kco aku tido..
alasan dorg, sje, pas ni  xdpt kco ko dah tiga minggu,,
huhu.. pdahal aku tau, dorg just nk manja2 ngn aku,.,
kan aien?? kan ziera??
pape pun.. aku syg kn diorg ni sgt2,,
wany slalu support aku lam klas..
kwn2 aku yg lain kdg2 ade jugk yg bangkang aku...
tp wany, always ade dgn aq...
thats why mlm sebelum aku nk blk tu, 
aku hny mmpu tersnyum mliht glagt diorg..
glagat yg hanya ade pd diorg...

ni la wajah comel syg2 yifa... 






hhmmm.. tu je la yg dpt aku update kn sal dorg... 

aien,ziera,wany,fina...
yifa syg korg ketat2! =))




.........the end.......









Copyright Of NiKiSyA's OwneR

1 comment:

dont forget to live your comment keyh!
really appriciate it!
<3 ^_^